Handleiding Checkk dashboard.

Handleiding Checkk dashboard.

Om gebruik te maken van Checkk’s dasboard is het belangrijk om in te loggen via je emailadres. Dit kun je doen via de volgende link

Inlog PIN

Na het invullen van je emailadres op de inlogpagina krijg je een “pin” in je mailbox. Deze pin bestaat uit cijfers en letters en moet je invullen nadat je je emailadres hebt opgegeven. Zie onderstaande afbeelding.

Dashboard

Heb je de pin correct ingevoerd en op login gedrukt dan wordt je doorgestuurd naar het dasboard van Checkk. Van hieruit kun je een aantal zaken doen.

Account

Rechtsboven in het dashboard kun je naar de instellingen gaan via de button “account”. Hier kun je op klikken waarna er een menu verschijnt. Zie onderstaande afbeelding.

Algemene horecapagina

De algemene horecapagina is de pagina waarop je een aantal zaken kan aanpassen. Dit zijn instellingen die invloed hebben op de horecapagina binnen de app. De volgende zaken kun je hier aanpassen:
– Omschrijving
– telefoonnummer toevoegen
– highlights
– naam
– adresgegevens

Telefoonnummer

Vul je niets in, dan wordt de optie niet getoond in de app.

Highlights

Er kunnen maximaal 3 highlights getoond worden, minder kan altijd.

Openingstijden

Via het menu links vindt je de optie openingstijden. Hier kun je de openingstijden beheren van je horecazaak. De openingstijden zijn zichtbaar voor de gebruikers van de app.

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen laat het ons dan weten:
info@checkk.nl